miercuri, 28 noiembrie 2012

Educaţia patriotică

Cred tot mai mult că patriotismul este o valoare foarte importantă în educarea copiilor. Chiar dacă există anumite controverse despre o anumită extremă (numită în general "naţionalism", deşi termenii sunt relativi), cred că poate fi insuflată copiilor o valoare puternică, dar echilibrată. De aceea am început să pun accentul în lucrarea mea cu cei mici şi pe aceste aspecte - având ca idei principale: 
- legătura mea cu ţara în care m-am născut este foarte importantă
- e foarte important să cunosc trecutul ţării mele
- importanţa neamului - realizarea arborelui genealogic.

Încercând să pregătesc serbarea patriotică pe care o vom avea de Sf. Andrei şi întâlnirile cu copiii de sâmbătă, 1 Decembrie, am găsit mai multe materiale şi activităţi care mi-au plăcut.
Vi le împărtăşesc:    

În şcoală şi Biserică:

Lecţie de educaţie patriotică în Arad. Sursa: http://www.aradon.ro/

 
Acasă:



Activităţi practice: 


  • Realizarea arborelui genealogic:

  1. Cine suntem şi de unde venim
  2. Arborele genealogic al familiei tale




N.


Niciun comentariu: